Gry menedżerskie – założenia do pracy magisterskiej


Potwierdzamy że na studiach Trening Interpersonalny i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się poniższe problemy do egzaminu:

  • zabawa językowa : „Życie i twórczość Borysa Pasternaka” i „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”
  • gra edukacyjna – „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza”” oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • zabawa kreatywna : „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem” oraz Symulacje Biznesowe W Produkcji i „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym”
  • symulacja decyzyjna : „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie” oraz „Spaghetti – western jako gatunek filmowy”
  • zabawa zespołowa – „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” oraz „Przyczyny i skutki sięgania przez młodzież po alkohol”
  • symulacja menedżerska – „Promocja marki Toyota za pośrednictwem internetu” oraz „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na danych źródłowych z Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
  • gra lingwistyczna : „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl”” i „Rada Państw Morza Bałtyckiego”
  • gra językowa – „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”
  • symulacja zespołowa – „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989” i „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej”