Ćwiczenia menedżerskie – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne akceptuje się tu przedstawione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra menedżerska – „Życie kulturalne pierwszych Słowian na Półwyspie Bałkańskim” oraz „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych”
  • zabawa menedżerska : „Obraz bogini w mitologii greckiej” oraz „Zmiany częstości występowania opadów gradu w Polsce w latach 1954-1981”
  • zabawa zespołowa : „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.” i Autorskie Gry i „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
  • zabawa edukacyjna : „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach” oraz „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur”
  • gra strategiczna : „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne” i „Obraz Albanii w dzielach Ismaile Kadare – próba nawiązania dialogu ze światem”
  • symulacja komunikacyjna – „Środki perswazji w reklamie telewizyjnej skierowanej do kobiet” oraz „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard”
  • zabawa lingwistyczna : „Prawda życia, prawda ekranu – hiporzeczywistość w społeczeństwie współczesnym” i „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych”
  • gra lingwistyczna : „Etykieta językowa w komunikacji na danych źródłowych z klient – sprzedawca” i „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki”
  • symulacja edukacyjna – „Publiczna dyskusja o uzależnieniach alkoholowych oraz o ich wpływie na życie rodzin i społeczeństwa” i „Protestantyzm w Polsce i na Bałkanach”