Scenki szkoleniowe – zagadnienia do pracy zaliczeniowej


Informujemy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne akceptujemy nizej wymienione zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa językowa – „Komunikacja wsród spostowców. Na modelu grupy maratończyków” oraz „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego”
  • gra lingwistyczna : „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”
  • gra biznesowa – „Podobieństwa i różnice warunków turystycznych Janowa Lubelskiego i Janowa Podlaskiego” oraz Projektowe Symulacje Biznesowe i „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?”
  • symulacja językowa – „Wampiry i krwiopijcy – postacie historyczne i literackie w kulturze europejskiej” i „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • zabawa decyzyjna – „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne” oraz „Strategia kłamstwa – zastosowanie w miejscu pracy”
  • symulacja lingwistyczna – „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych” oraz „Narodowe dziedzictwo kultury: jego ochrona w Polsce i Unii Europejskiej”
  • gra słownikowa : „Pasywne elementy światłowodowe dedykowane do czujników modalmetrycznych” i „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146”
  • gra kreatywna : „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości obserwowanych autorów” oraz „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego”
  • symulacja menedżerska : „Twórczość Ivo Andricia” i „Kobieta w ortodoksyjnym judaizmie”