Gry z zarządzania – zalecenia do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne akceptuje się nizej wymienione tematy do zaliczenia:

  • zabawa językowa : „Pozytywistyczny spór o kształt powieści” i „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk”
  • gra zespołowa : „Różne wizje utopii w perspektywie historycznej i kulturowej” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
  • symulacja biznesowa : „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” oraz Drużynowe Symulacje Szkoleniowe i „Ludowe nazwy roślin”
  • gra zespołowa – „Termiczne pory roku w Polsce” oraz „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na danych źródłowych z Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
  • zabawa menedżerska – „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy” i „Dni mroźne w Siedlcach i ich zależność od strefowej cyrkulacji atmosferycznej (1966-1998)”
  • symulacja lingwistyczna – „Perswazje w listach świętego Augustyna” oraz „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze”
  • gra komunikacyjna – „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej” oraz „Obraz dziecka w reklamie”
  • gra kreatywna : „Sacrum i profanum w mitologii Słowian” i „Uścisk Erosa i Tanatosa w filmie „Fanny i Aleksander” Ingmana Bergmana oraz „Przełamując fale” Larsa von Triera”
  • symulacja zespołowa – „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu” i „Globalizacja współczesnego świata”