Gry edukacyjne – materiały do zaliczenia


Potwierdzamy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne polecamy następujące problemy do superwizji końcowej:

  • gra strategiczna – „Rewolucja w Iranie 1979-przyczyny, przebieg, skutki kulturowe” oraz „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
  • symulacja zespołowa – „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei” oraz „Dwie twarze Oskara Schindlera”
  • zabawa zespołowa – „Obóz jeńców i internowanych w Strzałkowie historia i teraźniejszość” i Gry Symulacyjne i „Renesansowa koncepcja człowieka na studium przypadku Trenów Jana Kochanowskiego”
  • gra kreatywna – „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej” oraz „Inspiracje antyczne w początkach USA”
  • gra kreatywna – „Dziennik Wacława Niźyńskiego” oraz „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ”
  • gra biznesowa – „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej” oraz „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej”
  • gra lingwistyczna : „Eurocentyzm a kształtowanie się europejskiej tożsamości na przełomie XIX i XX w.” oraz „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
  • zabawa edukacyjna : „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny gminy Uchanie”
  • zabawa lingwistyczna – „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu” i „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji”