Ćwiczenia z zarządzania – zalecenia do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne proponuje się tu przedstawione zagadnienia do superwizji końcowej:

  • gra zespołowa : „Projekt trasy samochodowej „Szlakiem prawosłwnych cerkwi na Lubelszczyźnie”” oraz „Czy w Polsce potrzebna jest instytucja prezydenta”
  • symulacja biznesowa – „Rzeczywistość wirtualna, a problem zagubionej tożsamości” i „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej”
  • symulacja biznesowa – „Elektrometeory i ich charakterystyka” oraz Andragogiczne Symulacje Biznesowe i „Prawosławie w Polsce”
  • zabawa słownikowa – „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” oraz „Przekaz reklamowy a prawo człowieka”
  • gra biznesowa – „Ludowe nazwy roślin” i „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego”
  • symulacja komunikacyjna – „Duszpasterstwo Wojska Polskiego” i „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży””
  • zabawa edukacyjna : „Muzeum Wincentego Pola w Lublinie – struktura sezonowa odwiedzających” oraz „Mniejszość ukraińska w Polsce 1918-2010. Prasa narodowa w kontekście wydarzeń historyczno-kulturowych”
  • zabawa decyzyjna – „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” i „Fenomen plotki w ponowoczesności”
  • gra kreatywna : „Lubelszczyzna w różnych podziałach klimatycznych” oraz „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”