Ćwiczenie metodyczne – wykładowcy i instruktorzy – przedmiot biznes


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Co wiesz o Elly?; Asghar Farhadi
  • Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, Koronczarka; Claude Goretta
  • Zapaśnik; Darren Aronofsky
  • Rok spokojnego słońca; Krzysztof Zanussi, Harry i Walter jadą do Nowego Jorku ; Mark Rydell
  • Katedra; Tomasz Bagiński
  • Auta; John Lasseter, Trzy kobiety; Robert Altman
  • Ucieczka z kina ‚Wolność’; Wojciech Marczewski, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • 1900: człowiek legenda; Giuseppe Tornatore
  • Mechanik; Brad Anderson, Skarbonka; Richard Benjamin
  • Ong Bak; Prachya Pinkaew
  • Frantic; Roman Polański

    SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
  • Doors, The, Waiting For The Sun, Piersi, Powrót do raju
  • Page/Plant, No Quarter, Cave, Nick, Weeping Song, Pulp, Different Class
  • Cult, The, Electric, Black Sabbath, Paranoid, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Doors, The, The Doors

    ZADANIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego wyrażania profesjonalnych danych. Przygotować zrozumiałą dla dzieci zasadę aplikowania wybranej zponiższych medykamentów:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
  • 153.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania pozajelitowego