Ćwiczenie metodyczne – wykładowcy i instruktorzy – przedmiot biznes
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Co wiesz o Elly?; Asghar Farhadi
Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, Koronczarka; Claude Goretta
Zapaśnik; Darren Aronofsky
Rok spokojnego słońca; Krzysztof Zanussi, Harry i Walter jadą do Nowego Jorku ; Mark Rydell
Katedra; Tomasz Bagiński
Auta; John Lasseter, Trzy kobiety; Robert Altman
Ucieczka z kina ‚Wolność’; Wojciech Marczewski, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
1900: człowiek legenda; Giuseppe Tornatore
Mechanik; Brad Anderson, Skarbonka; Richard Benjamin
Ong Bak; Prachya Pinkaew
Frantic; Roman Polański
SYMULACJA NR 3: przygotować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Doors, The, Waiting For The Sun, Piersi, Powrót do raju
Page/Plant, No Quarter, Cave, Nick, Weeping Song, Pulp, Different Class
Cult, The, Electric, Black Sabbath, Paranoid, Sting, …Nothing Like The Sun
Doors, The, The Doors
ZADANIE NR 3: – Problematyka komunikatywnego wyrażania profesjonalnych danych. Przygotować zrozumiałą dla dzieci zasadę aplikowania wybranej zponiższych medykamentów:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
139.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – takrolimus
153.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania pozajelitowego